ca 2 h skogspromenad

Vilken härlig dag. Mamma och jag tog med oss hundarna och gick skogsvägen till Kalmarsand. Vi var väl säkert ute i 1½-2 timmar. Riktigt skönt att bara få gå i en sköntakt och känna friskluft. Riktigt uppfriskande!
Älskar det härliga vädret, och när man verkligen känner att sommarn är på g. Det är ganska så mycket luckorus. Härliga vår.

Idag blir det träning. Pappa och jag åker ner och tränar runt middagstiden. Jag köpte ett par nya träningsbyxor igår, som jag ska ha på gymmet. Snart börjar jag få en hel garderob med träningskläder.. Men det är ju så kul!


Kan inte vackra naturbilder väcka livstrålar ibland?

Kommentarer
Postat av: Danni

Vilken fin blogg! Skulle gärna vilja ha din hjälp med att hitta på något roligt/sexigt att ha på sig den 7e juni på min danceshow på en inneklubb. Bästa tipsaren blir länkad såklart! kramar

2009-05-14 @ 16:10:02 URL/Bloggadress: http://danielakromm.blogg.se/
Postat av: SaraChristina

Fin blogg! :D

2009-05-14 @ 20:24:52 URL/Bloggadress: http://sarachristinas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback