Stan imorgon!

Sitter här i vardagsrummet och lyssnar på massor av härlig musik. Jobbet gick jättebra idag. Imorgon ska jag träffa min tjejkompis Hanna för en fika och ett till ärende. Hon ska lämna en skiss till tatuerarn som ska tatuera henne.
Jag vill faktiskt springa in i någon affär för att kolla om det finns något jag kan shoppa med mig hem. Dumt att jag "låtsas" att det KAN vara så att det inte finns något.. Klart det finns massor som jag vill ha med mig hem.

Och imorgon är jag även ledig ifrån jobbet, så då ska jag träna! Gud så skönt. Jag älskar att träna, hur skönt och nyttigt som helst!

Vem längtar inte till våren?

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-10 @ 23:19:14 URL/Bloggadress: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-11 @ 00:46:45 URL/Bloggadress: http://memie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback