Marc o'polo stövlar!

Vilken rolig dag. Dagen började med att jag åkte och mötte upp min vän Hanna. Vi åkte in och shoppade många timmar. Hittade två par skor, läppglans ifrån Nouba, ett par träningsbyxor och ett pälspannband, supersött. Var säkert något mer.. ja juste! Ett natt-läppbalsam också. Vi hade en superfin dag hon och jag! När jag kom hem åt jag mat och sedan åkte jag och tränade, 30 min spinning och ett 30 min corepass (mycket fokus på mage). Gud så skönt det är att få träna av sig. Hade nog väldigt mycket spring i benen då jag har jobbat och jobbat de sista.


Ett par höga svart stövlar ifrån Marc o'Polo. Köptes på rean. Nypris: 3.000 kronor! Ni får se dem sen eller i morgon! Håll utkik

Kommentarer
Postat av: Anonym

superfin header !

2009-03-11 @ 22:30:10 URL/Bloggadress: http://chaarmigast.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback