Blodprov och en gråtande 20 åring!

Idag var jag i Uppsala och gjorde pricktest och tog ett riktigt obehagligt blodprov i armvecket. Först gjorde vi pricktestet, men det visade sig inte så jättebra då jag hade tagit en alergitablett inom 48 timmar, som man egentligen inte fick. Men lite resultat fick vi. Sedan fick jag träffa en läkare då vi pratade och hon skrev ut nya mediner och sedan fick jag testa min andning och fick blåsa allt vad jag kunde i ett aparat. Det gick inte så bra. Gjorde om och om igen, men min blåsning var inte bra. Har ju ofta svårt att andas.. Fick tillslut andas genom en apparat där det kom Ventolin som vidgar mina luftrör i ca 3 minuter, därefter fick jag blåsa igen för att testa, men inte bra var det iallafall.
Sen nu till det värsta då.... Sen skulle jag ta blodprov och jag har så fobi för nålar att jag började stört gråta. Jag kan inte rå fört! Jag är verkligen jätterädd så jag hackar tänder, blir yr och svettas och fryser på samma gång. Klarar verkligen inte av något med sprutor. Fick ligga ner och höll min mammas hand hela tiden. Usch.. Det var obehagligt och att ha en fobi är inte lätt... Jag håller hellre en stor orm runt mig än att ta massa blodprov... Blir svag bara jag tänker på det!

Ikväll kommer Daniel till mig. I morgon skall han tatuera sig. Och ni får ju inte missa Let's Dance ikväll.

Angelica
Fick ett litet blåmärke:(

Kommentarer
Postat av: Matina K

Såg att du hade kommenterat kissies inlägg om bröstförstoringen. Jag skrivit en artikel om kissies skönhetsoperation, tyck till om frågan på www.celebritygossip.se

2009-03-28 @ 10:02:42 URL/Bloggadress: http://www.celebritygossip.se
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-28 @ 11:31:16
Postat av: A -*

åå gud ja måste bara berätta lite om vad jag var med om.. de fick ta 7 st stick på en och samma gång för jag var så borta och kall så mina ådror ville inte komma fram och jag hade ingen salv eller något:| lite läskigt var helt blå å ina rmar, händer, fingrar och armväck :O

2009-03-28 @ 11:56:40 URL/Bloggadress: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Synne

Det gick ju bra trots allt. Försök bara ta det lugnt. Jag hade fobi med. Men det gick över när jag ville bli gravid.

Hoppas du får rätt medicin nu ialla fall.

Kramen Synne.

2009-03-28 @ 19:09:34 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Maandylicious ♥

snygg blogg! :)

2009-03-28 @ 19:11:29 URL/Bloggadress: http://amandaaericsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback