Titanicmuseum och Hard rock!

Har varit Ute på Djurgårn och vart på Titanicmuseum, samt ätit på Hard Rock Café. Har vart strålande sol och har varit mysigt att umgås med mina föräldrar. Vi har haft supermysigt! Att vara på Titanicmuseumet var helt fantastiskt intressant. Dem hade byggt upp lite rum och den vackra koridoren- Nej, ni bör gå på det. Sorligt men otroligt fint.

Ikväll så ska jag umgås med Pontus och Robin. Dem kommer och hämtar upp mig sen, så ska väl sitta lite i solen och vänta på dem. Sitta och umgås i solen, mys!


Sola ben!

Älskade det

Jag åt en stor hamburgare..gah


NI är så vackra!

Stockholm är så vackert på sommaren!

Kommentarer
Postat av: Minaya

Fin bild. :-)

2009-06-28 @ 00:07:18 URL/Bloggadress: http://minaya.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback