Härlig tisdag med dans

Sitter här  och kollar på Hells Ktchen, jobbigt att bli kallad fula ord varke kväll. Aja, kul är det iallafall. Träningen gick bra, dansade samt gjorde 15x3 magövning medans jag väntade på pappa. Den nya koregrafin var kul faktiskt. Alltid kul med nytt.

Imorgon har mamma och jag lite att fixa. Vill ta och åka till stan någondag med, men känner att jag måste spara pengar då jag ska gå en utbildning sen. Det är lite hemligt så länge, men ni ska få reda på det ni med sen också!


När vi var på en powerwalk för några veckor sen.


Kommentarer
Postat av: frida

söt blogg, kolla gärna in min :)

puss

2009-06-03 @ 08:16:26 URL/Bloggadress: http://fridamalmbergs.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hihi vad glad jag blir! snäll du är =)

jag skulle inte kunna vara med i det programmet, skulle börja tjura direkt :P

2009-06-03 @ 10:40:48 URL/Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback