En duktig mamma!

Vilken jobbig dag det har varit för mig. Har bara legat i soffan och knappt rört mig alls, förens nu då jag gick en liten kvällspromenad med mamma. Skönt då jag inte alls kännt friskluft idag. Och min mamma har varit jätteduktig idag. Städat hela huset i flera timmar. Så himla duktig är hon! Så stolt över min mamma!

Om jag mår bättre imorgon så ska jag in till stan med en tjejkompis, jag är jättesugen på att få komma hem med fina shoppingpåsar, älskart! Förövrigt så köpte jag en vacker klänning i lördags. En puderrosa. Ni kan få se den i morgon!

Daniel och jag funderar på om vi ska utomlands v.34. Skulle vara jättekul! :)

Bloggar snart igen...


Vem älskar inte att komma hem med shoppingpåsar

Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥

vart ska ni åka dårå? =)

2009-07-02 @ 09:29:33 URL/Bloggadress: http://aujmalm.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback