Tisdagskväll

Denna dag har varit helt ok, nästintill rolig faktiskt. Jag har inte gjort något speciellt, utan den har varit kul ändå. Lustigt nog! Har köpt världens godaste naturgodis, gräddmandel och tranbär med mörkt choklad, jättegott! Köpte även myrrolja till mina torra naglar som älskar att förstöras, suck! Ett tag var mina naglar jättefina, men efter ett tag så bryts dem av av sig själva. Blir helt tokig, först bryts den ena, och sen den andra. Gah! Jag har ju massor av produkter till naglarna som hjälper, men kul att förnya sig lite & pröva lite nytt, eller hur?


Var en tjej som kom och sa att min pälsmössa var superfin. Då blev jag glad, för den är jättfefin!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Köp hjärtörhängen för endast 99 kr (ordinarie pris är 159 kr) i min webshop! Erbjudandet gäller hela Januari.



Erbjudandet hittar du här: http://www.jessi.se/webshop/erbjudanden.htm

2009-01-19 @ 20:00:38 URL/Bloggadress: http://www.jessi.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback