Mina nerver börjar slå ut enormt..

Sitter just nu på jobbet och har ätit upp min lundlåda. Eller inte ätit upp, jag har lite kvar. Intressant va? Hehe. Ikväll så ska jag titta på Let's Dance och bara ta det lugnt. En tjej på jobbet frågade om jag ville med till Rickards imorgon, många på jobbet ska dit och Hanna vill också ut i morgon, så får se hur jag gör. Kanske tillochmed stannar hemma? SÅ kul tycker jag inte att det är att fylla år, inte alls! Men imorgon är jag 20 år, helt otroligt! Faktiskt är det lite små läskigt. Vem trodde att det skulle vara läskigt att fylla år? Jag menar; 20 år vill ju det flesta bli. Slippa denna unga ungdomsåldern och sen är det lycka för många att få gå på systemet. Nej, fy! Börjar snart gråta, usch, jag vill INTE fylla år i morgon. Kalla mig konstig, för jag vill verkligen inte!

Ska snart börja diska upp min matlåda och lite sånt. Hoppas ni får en kalasfredag, så hörs vi förmodligen när jag kommer hem. Kram på er!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback