Min kväll och lite info om helgen

Fick ju ett mavala nagel-set ifrån familjen då jag fyllde år, det är hur bra som helst. Tacktacktack återigen! Sitter här och målar bas/topp-lack på mina naglar samt kollar SATShäfte och dricker en nyttig smoothie, mums! Hur mer perfekt kan en torsdagskväll bli? Imorgon är det jobb igen, börjar 12-20, vilket enligt mig är ett pisspass! Man hinner knappt göra något stort innan och sen så kommer jag väl hem kvart över 8, närmare halv 9 (ska ju byta om efter, tvätta händerna osv) Tar ändå ca 10 min att gå till jobbet, men jag brukar gå hastigt så liite mer än 5 min iallafall. (Men då måste man gå ganska så hastigt).
Imorgon så blir det inte så mycket för min del, eller Daniel kommer till mig, men jag börjar klockan 7.00 på lördag, samt 7.00 på söndag så det får bli en lugn helg för min del. Men på lördag kommer ett par familjekompisar hit för att fira mig i efterskott då jag fyllde 20 år i lördags, den 24.

Det är vitkigt att ha fräsha naglar tycker jag, dem kan vara fina och fräsha utan massor av nagellack, men dem blir riktigt tjusiga av baslack. ;)

Här sitter jag med; nagelfil (6 stegs), en fruktig smoothie, två lack (bas och topp-lack) , handkräm, mobil och SATShäfte.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback