MC-mässan i Älvsjö

Godmorgon!
Kanske lite för sent för att säga godmorgon, men jag har faktiskt varit uppe ett tag och kollat igenom några bloggar. Måste snart få i mig något att äta. Jag är inte så hungrig, men måste börja äta frukost, lunch och middag EGENTLIGEN. Men hur ska man få i sig något när man känner att man är "proppmätt" dvs, inte alls hungrig.


Glömde ju att berätta igår att jag och Daniel var på MC-mässan i söndags. Hur mycket snygga hojar som helst och för Daniel var det nog mega ögongodis! Hehe. Han har själv en motorcykel och skulle hitta ett par skinnhandskar men fann inga där. Men han berättade igår att han hade hittat på Stibix i Borås, där han bor. Nej, nu måste jag få något gjort, visar senare vad jag hr köpt.

Kram♥





Fanns sinnessjukt mycket snyggt!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback