Jag börjar syssla sent på kvällarna

Alltid ska jag börja med något så sent, men det blir lätt så när man jobbar kväll. Som igår när jag kom hem halv 11 så började jag att göra chokladbollar. Riktigt busigt va? Och riktigt goda blev dem också. Idag har det varit en konstig dag, jag kan inte sätta fingret på varför, men det har varit helt ok, men lite underlig. Det känns så iallafall.

Imorgon kommer Daniel. Men först ska jag jobba 12-20 innan jag får träffa honom. Men det är fredag och löning, så kommer vara fullsmockat med kunder och tiden kommer rulla på fort, tror jag! Det är mycket roligare när man har kunder för då går tiden fort och då har man nästan passet avklarat.

Fredag imorgon hörni! Ska ni göra något roligt? Jag ska jobba och försöka hinna med att godkänna alla era kommentarer+svara på dem också! Och nu är det dax att sova för min del. Kram & godnatt.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback