Gott nytt år!

Lite sent, men bättre sent än aldrig! På nyår var jag tillsammans med min pojkvän, familj (+ syskons respektiva) och sussie+familj. Vi åt gott och mös. Blev lite mycket dricka för Daniel, men vi hade trevligt iallafall.
Detta år har både varit positivt och negativt då jag har varit med om olika saker. Året har gett en inblick på hur falska vänner man har haft och trott dessa kryp varit bra vänner, jag har lärt mig en mängd olika saker, insett hur både rätt och fel man kan ha, fått ett bra jobb med bra lön, + super trevliga vänner, jobbarvänner, fått världens bästa pojkvän, vuxit som människa, med det menar jag att jag har tex. slutat deppa över småsaker, blivit mer starkare och främst lärt mig mer om mig själv. Jag hoppas och tror att 2009 kommer bli ett lärorikt år då jag har tänkt att jag ska börja plugga, kommer ha mitt extra jobb vid sidan om och självlart kommer jag att fortsätta kämpa vidare med jobb, mig själv och min familj. Året kommer bli bra!

Jag kommer självklart fortsätta blogga och vill absolut ta min blogg snäppet högre, ska angagera mig och kämpa. I arkivet i min blogg har jag väldigt många många minnen, som alltid kommer stanna där, föralltid!



Jag i min princessbakelse och min fina pojkvän!



Alida fotar allt som rör sig!



Min bror och hans flickvän Linda. Hennes klänning var snygg och kommer ifrån Topshop.



Mamma hade gjort jättefina pannacottor! Var våran dessert.



Gott nytt år!!! Jag gillar fyrverkerier, så vackert. Himlen sprängs av alla dessa färger


Kommentarer
Postat av: Linda.

Fin blogg du har =)

2009-01-05 @ 05:15:05 URL/Bloggadress: http://misspeerfect.devote.se
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i bloggen bläddra ner 2 inlägg och passa på att lägga en fråga :)



ps . titta du så inte tar samma fråga som nån annan :D

2009-01-05 @ 12:39:24 URL/Bloggadress: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra blogg!

2009-01-05 @ 23:56:22 URL/Bloggadress: http://mystoryofmylife.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback