Baskläder är ett måste i varje garderob!

När man inte ska gå på fest eller en stor middag med massor av människor så kanske man istället är hemma och sitter på en film och tar det lugnt. När man ska gå ut så klär man upp sig till max och sminket höjdes en nivå och man är extra fin än vad man brukar. Men när man är hemma så klarar inte jag av att sitta med jeans som är tajta att man får andningsbesvär, nej, utan här gäller det att man har på sig något man trivs i och som VERKLIGEN är bekvämt! varför inte sätta på sig ett par söta & sköna velourbyxor? Till det kan man matcha med en skön bastopp.

Baskläder tycker jag ska finnas i varje människas garderob. Man vill inte alltid sätta på sig den där toppen som man oftast bara har när man går ut, då är det superbra att ha några lätta och sköna bastoppar som man kan gå runt med hemma. Bastoppar kan du finna i butiker som; H&M, Filippa K eller Lindex! Välj en färg som matchar dig!


Toppen ovan finns att köpa från H&M shop, 129 SEK och finns i 8 olika färger.

Kommentarer
Postat av: ida

alltid kul att göra sig extra fin :)

2009-01-12 @ 18:17:54 URL/Bloggadress: http://lillalillaida.blogg.se/
Postat av: S A N N A

en sån had ejag på mig idag! Enkelt med snyggt! =) <3

2009-01-12 @ 18:35:10 URL/Bloggadress: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Astrid

Mm, jag tycker att H&M har de bästa baskläderna, annars gillar jag inte dem så mycket!

Fin blogg:) jag gillar designen

2009-01-12 @ 20:04:55 URL/Bloggadress: http://snowbow.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback