Jag har inte bara legat och slöat!

Hej!

Jag ligger här tillsammans med Alida och kollar våra bästa år och kollar runt på bloggar, samtidigt. Hur bra är inte det?
Men ni får inte tro att jag har legat och dragit mig hela morgonen, jag har faktiskt varit hos tandläkaren i Enköping denna morgon, och nu när jag kom hem så är jag faktiskt lite trött. Har en sallad ifrån igår som jag inte har öppnat som ska få bli min lunch. Mums vad gott! Var en sådan GI-sallad med bönor och kyckling. Har aldrig riktigt gett bönor en stor chans, men kanske får ge det en chans idag?

Ikväll blir det träning! Pappa har bokat oss till 50 min spinning. Jag har ju gjort illa min fot, (LÄS: sparkat Daniel på skoj) så hoppas jag får ner foten i mina träningsskor. Nej, nu måste jag fortsätta kolla Våra Bästa år.
 


Kommer bli kul att spinna ikväll!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback