Tankarna flodas när det blir kväll

Snart börjar det närma sig refrängen, ja det här var en historisk lång låt må jag säga! Nej, men jag är en aning trött och skall snart ner i sängen. En sak jag undrar över är; varför börjar man alltid tänka så djupt på kvällarna? Jag menar; Man tänker oftast på saker; varför har jag inte gjort det, varför blev det så, vad vill jag med mitt liv? Vad vill jag förbättra osv. Jag förstår inte riktigt inte varför man tänker mer nu, på kvällarna än på dagen. Man kanske börjar bli trött och tankarna flodas? Äh, det är väl bara så.

En kort resumé för dagen. Gick upp, vek tvätt, rasta hundarna, gjort middag (Som dessutom var jättegod, recpet lägger jag in i morgon), tränat mage, rygg och axlar, och ja.. faktiskt inte gjort så mycket mer. Men imorgon har vi en del saker att ta hand om.

Imorgon har jag dans. Får dessvärre inte sjuss av pappa, så jag tänker gå dit och gå hem sedan. Lagom uppvärmning kanske? Och jag tycker dans är riktigt kul, och nästa vecka börjar vi med en ny koregrafi. Dans varje tisdag är spikad!


Ibland är det skönt att vila huvudet när man har en del att ta tag i.
Jag är jättefin med knut i håret!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback