Stenhård träning när den är som bäst!

Okej, jag är helt slut idag! Pappa och jag har varit och tränat, stenhårt! Jag gav verkligen mycket och det känns så skönt efteråt. Vi tränade hårt i 1½ halvtimme, vilket är riktigt bra gjort! När det känns i kroppen, då har man jobbar bra.
Imorgon har jag bokat satsdans, kommer säkert bli svinkul! Hoppa runt och dansa, haha! Upp till bevis i morgon hur bra min kondition är. Medans jag dansar så ska pappa köra ett svettigt spinningpass. Pappa är ju ungefär som min personliga tränare nu, vilket är jättebra då han har stenkoll på saker och ting. Han har ju tränat så länge där nu. Hehe! :)


Ibland tvingar jag upp min pojkvän för att öva till vårat bröllop. Vi dansar väldigt vackert. Haha, nu ska jag sova. Godnatt folket.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback