Snart ska jag till gymmet!

Är hemma ifrån ICA nu. Vi har handlat mat och lite annat gott. Jag köpte jordgubbar som jag ska mumsa på efter träningen. Vi ska äta potatisbullar med lingonsylt och därefter träning. Vi ska träna rygg och axlar. Jag skulle ju visa er lite av mina nya träningskläder, men det har kommit lite imellan, så ni får se dem när jag kommer hem, jag har ju alla bilder här på datorn. Mina träningskläder lyser svart och rosa, hur fräckt är inte det? Eller den rosa tshirten är till aerobics och dans-passen och mitt svarta Röhnisch linne är till gymmet.

Nu är det potatisbullarna som ska bli uppätna. Vi hörs när jag kommer hem ifrån träningen. Stay tuned!


Blir man inte lite sugen? Dem här gjorde Alida och jag förut. Cupcakes. Hur snygga?!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback