Korallfärgat kommer få pryda en bit av min sommargarderob

De Palma Girl Fight Club TankJag tycker ljusa färger är väldigt fint till våren och sommaren. Korallfärgat tycker jag är extra snyggt på någon som är lite solbränd. färgen lyser upp så snyggt då! Det kommer bli ganska snyggt att slippa dunjackor, även fast det kan vara ganska snyggt och bekvämt. Men det ska bli skönt att få gå runt med skinnjackor utan att förfrysa ihjäl.

Linnen och tshirtar tänker jag ha några stycken i min sommargarderob!

Kommentarer
Postat av: miss brightside

vem vann tävlingen om presentkortet då? :)

2009-02-22 @ 21:14:16 URL/Bloggadress: http://msbrightside.blogg.se/
Postat av: Hanna

på tal om skinnjacka:P din är fortfarande hemma hos mej

2009-02-23 @ 13:31:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback