En utomlandsresa i början av april tillsammans med min vän Hanna?

Hej! Hoppas ni har haft en fin dag. Himla fint väder ute idag! Man blir ju alldeles toklycklig. Jag fick massor av vårkänslor! Jag sitter just nu på jobbet och äter läkerol-salvia som det vore godis. Mums vad gott!

Vill ni veta en rolig sak? Hanna och jag har börjat fundera på en utomlandsresa nu i början av April. Helt galet! NU i April! En månad kvar isånnafall. Blir väl en klassisk sista minuten om vi inte beställer snart. Men skulle verkligen sista skönt med en veckas semester med sol och bad. Kollade lite resor till Gran Canaria. hur bra på en skala ifrån 1 till 10?

Jag slutar klockan 22.15, så då går jag direkt upp till tåget som ligger nästan brevid mitt jobb och möter Daniel.

Nej, nu ska jag äta läkerol som det vore godis. Adjöken!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback