En trött Angelica

Gud vad trött jag är! Daniels mamma sjussade mig till stationen i morse, tog tåget klockan 10, åkte i 4½ timme och sen när jag var framme så gick jag direkt till jobbet och slutade 22.15. Hålt igång hela dagen kan man enkelt säga.

Daniel har ju flyttat in i sin nya lägenhet nu. Vi är skit söta, pysslar och donar, lagat mat tillsammans och sånt! Hehe. Kan fota nästa gång jag är där! Jag trivs jättebra=).

Nu tänkte jag gå och lägga mig faktiskt. Jag ska börja blogga så seriöst som jag var innan i morgon. Massa inlägg i morgon! Kram på er och tack för ni är kvar även fast jag har haft mycket att göra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt det lät det där med lägenheten och det ni gör tsm! :)

2009-08-06 @ 12:59:33 URL/Bloggadress: http://lindakarlson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback