Måndag förmiddag!

Godmorgon!
Har varit vaken en stund nu. Pappa åkte till Danmark för att tävla så jag fick sno hans sängplats brevid hundarna och min mamma. Sover mycket, mycket bättre med sällskap!

Idag har jag lite att fixa (mer om det senare) och så känner jag att jag vill ligga ute lite i solen och få lite mera färg. Att ha lite färg i ansiktet nu under våren är supersött. Men iallafall! Jag tänkte blogga lite ifrån mobilen nu under dagen. Har ju som sagt en hel del att göra... om det blir gjort!

Kommentarer
Postat av: Anonym



BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-04-27 @ 12:11:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback