Kommer jag rulla fram om jag äter Mcdonalds ikväll??

Vet ni vad mamma, jag och pappa ska äta till middag? *Skäms* Mcdonalds. Haha! Jag och Mcdonalds går inte riktigt ihop. Kanske är gott någon gång ibland, men jag ska faktiskt inte känna ångest då jag äter det 2 gånger per år kanske. Tror ni att jag kommer rulla fram om jag äter det ikväll? Tror ni att jag inte kommer komma i mina jeans imorgon när jag vaknar? Tror ni att mina lår kommer exploderas av mcdonaldsfett?......

...Äh, tror det är okej att ta en hamburgare ikväll trots allt. Det kommer inte synas, men om det gör det, så spinner jag 55 x 7 dagar nästa vecka. Då jäklar! Det har ni mitt ord på.

Kommentarer
Postat av: En blogg om allt och inget.

snygg blogg

2009-04-16 @ 17:22:15 URL/Bloggadress: http://girlfantastico.blogg.se/
Postat av: Malin Caarne -FASHIONISTA

fin blogg du har :)

2009-04-16 @ 21:25:13 URL/Bloggadress: http://faaashionista.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback