Kanske en Ben & jerry icecream-cake?

Nu ska jag faktiskt gå ner till Statoil för att köpa mig en glass. Så skönt att gå och promenera. Tycker alla borde gå ut en liten stund i det härliga vädret! Såna här dagar får man bara inte missa. Vi har fått nog av all snökaos och peckel-väder. Ge oss vår och en början till sommarn nu. 
Men först och främst innan jag går måste jag ta en alvedon eller en ipren. Var ju hos tandläkaren igår och spände, har ju lite ont nu, stackars mig. Äh, ses ute!
 

Tagen med min Nikon d40

Kommentarer
Postat av: binded magazine

Kika in i binded magazine för dagens bloggtips, veckans bild och en ny härlig krönika. Vad har du att bidra med till Sveriges bloggtidning? :D



Hälsningar från Redaktionen

2009-04-07 @ 15:12:46 URL/Bloggadress: http://www.binded.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback