Helgen bestod av love!

Vilken härlig helg! Det är sånna här helger som man önskar att man har oftare. Daniel har just åkt och man känner sig ganska tom. Vi har så otroligt kul tillsammans och det är så himla bra att vi är så lika så att vi kan sitta och skratta åt saker. Han kom i lördags och då var vi ute med min bror +vänner. Vilken sjuk kväll, mer om det senare idag! Sen i söndags var vi på bio Fast & furious, en riktigt cool film. Det härligaste är att vi går så bra ihop och trivs med varandra. <3

Ikväll ska jag faktiskt dansa. Det är riktigt kul. Det tycker jag verkligen att ni ska pröva på. Men veckan består inte bara av kulheter som det låter, jag jobbar ons,tors,fred,lör och söndag...suck! Äh, dubbeltbetalat är bara superbra. Och helgen efter denna åker jag hem till Daniel. Ska bli väldigt kul.


Mina Wayfarers.

Kommentarer
Postat av: Bea

Snygga :D

2009-04-07 @ 12:23:38 URL/Bloggadress: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej !

Hoppas du får en toppen dag, och att du har fint väder?

Kram

2009-04-07 @ 12:46:06 URL/Bloggadress: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: broder

skriv om utekvällen i lördags"!

2009-04-08 @ 18:04:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback