Inte igen, snälla!

Hej människor.
Vill ni veta en tråkig sak? Jag är tamifan sjukigen! Det är helt insäjn. Orkar inte! Vill inte! Åhh jag är jämt sjuk. Och nu sitter jag här helt igen-täppt och aa..mår allmänt kasst. Kan någon söt människa bota mig? Igår när jag skulle lägga mig så trodde jag bara att jag var extremt allergisk vilket jag insåg att jag inte var när jag vaknade, då jag hade fått på mig en äcklig förskylning som på mig brukar hållas fast ganska länge.... JAG ORKAR INTE VARA FÖRSKYLD!

Farmor & farfar! Är allt bra med er? Ni kan väl skriva en kommentar! Vi saknar er iallafall..

Nu ska jag tycka synd om mig själv..kram

Kommentarer
Postat av: synne

Hej vännen.

Du borde kanske gå till läkarn och ta en del prover. Så kanske det går att få fram om du bär på nått virus.

Tycker synd om dig nu.

Krya på dig vännen.

Synne.

2008-09-26 @ 06:08:19 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Börja träna lite så du bygger ett bättre immunförsvar.

2008-09-27 @ 00:33:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback