Jag älskar torra tortelinis. Även fast det gör ont!

Vad sent det blev. Har haft lite att göra hemma idag, vi har rensat ut hela köket eftersom vi har köpt ett helt nytt kök. Jättesnyggt, faktiskt! Kommer bli större och bättre med plats. I våra köksluckor har vi massor av saker och om man ska ta EN enda sak så ramlar det sjuttio saker, jag menar: Hur kul är det att laga mat då? Tillslut orkar man inte ta fram en bunke som ligger längst in. Allt bara ramlar. (Läs: Inte kul)

Jag tror jag börjar få lite ont i magen av mitt ätande av tortelinis. Jag äter dem dessutom torra. Alltså, inte kokta. Har säkert ätit upp en halvpåse på några dagar. Det är dock durum-vete i dem så det är väl iallafall lite nyttigare. Usch, nu känner jag att magen börjar göra lite ont. Men det är så himla gott, och vet ni? Mina hundar älskar dem också.

Jag ska faktiskt snart gå och lägga mig i min säng. Dem kommer runt 8.00 imorgon bitti och river vårat kök. Och mamma och pappa ska till Uppsala så jag ska passa mina prinsessor en stund imorgon!

Nu ska jag faktiskt gå och borsta mina tänder. Hoppas ni sover gott! Kram Angelica


Kommentarer
Postat av: Synne

Okokta tortelinins....

Är det verkligen gott?

Stackars magen tror jag.

Hoppas köket blir fint. Ta bilder :D

Ha en bra dag där du är.

Kramen Synne.

2008-10-14 @ 06:05:31 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Maya Gunnarsson

Tack så mycket.

Söt bild, hoppas du sovit gott :)

2008-10-14 @ 12:15:24 URL/Bloggadress: http://Mayagunnarsson.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback