H&M kan det här med att ta bort magnet?

Nu när klockan har rusat iväg så ska jag inte skriva sådär jättemycket utan jag skall bara säga godnatt till er. Hoppas ni har haft en helt underbar dag och att ni har fått mycket gjort. Jag var ju och shoppa kvar och vet ni vad jag märkte när jag kom hem? Hon hade inte tagit bort magnet saken från mina tights. Jaha, så någon dag är det bara att vända och få dem att ta bort den. Typiskt! Alltid ska det vara något.

Jag kan ju visa er vad jag har köpt imorgon. Men änsålänge kan ni få se min söta muslim Athena!



Hon var super trött och orkar inte agera!  Min älskling. Godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Synne

Många slarvar med att ta bort sånt tycker jag.

Glöm inte ta med kvittot,

Kramen.

2008-10-07 @ 06:54:15 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: anna

haha, det är segt när dem inte tar bort det. Speciellt när det piper när man går ut ur affären :p

2008-10-07 @ 14:45:21 URL/Bloggadress: http://aannnnaaaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback