Surt hockeypulver

Nu har jag godkänt alla kommentarer och läst igenom allt ni har skrivit. Jobbet gick bra. Och imorgon jobbar jag en ganska tråkig tid, men det går ann iallafall! Tiden är 10.00-19.00.

Vet ni vad jag har gjort? Världens godaste sak. Inte nog med mina pannkakor jag gjorde, jag blandade citronsyra + socker. Gissa vad det blev? SURT HOCKEYPULVER! Riktigt gott faktiskt. Och jag som älskar surt hockerpulver. 
Nu ska jag faktiskt börja gå och fixa mig inför sängen. Sovgott alla ni! ♥


Kommentarer
Postat av: Synne

Pannkaka ja....

hockeypulver nej....

Känner hur tungan krullar ihop sig alltså....

Ha det bra idag på jobbet.

kramen mig.

2008-10-24 @ 06:37:33 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback