Min favvo!

Okej. Om man driver en blogg så tycker jag det är viktigt att variera sig och inte bara skriva om en viss speciell schang. Självklart förstår jag att detta varierar hos olika människor, vi är inte lika och det måste människor acceptera bättre. Man behöver verkligen inte variera sig mycket. Jag varierar mig inte så stort. Det behövs bara lite grann för att få till det här speciella. Kanske lägga in en bild i bloggen om man inte gör det? Det skulle uppskattas hos ganska många, det blir roligare att läsa och man ser fram emot en fortsättning.

Till något roligare! Till lunch på jobbet brukar denna rätt få åka ner i min mage. Jag älskar ost- och spenat pirog. Fruktansvärt gott och det är bara att värma i micro i någon minut. Finns iallafall att köpa på ICA i Bålsta, 20 spänn. Som funnet!


Kommentarer
Postat av: Fi

oj det lät riktigt gott med pirog, får nog testa den :)



haha jaa, visst är olsen-systrarna söta ;)

2008-10-28 @ 00:08:28 URL/Bloggadress: http://fifideli.blogg.se/
Postat av: Synne

Jaha ja....

Måste du fresta med nått sånt mitt i natten?

Blir ju jättehungrig.

Klems mig.

2008-10-28 @ 04:44:26 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback