Lite shopping ska det bli!

Godmorgon! Jag har faktiskt varit uppe ett tag och bara tagit det lugnt. Ska åka halv 1 in och shoppa lite med Hanna. Ska bli trevligt! I helgen så var jag med Daniel. Helgerna går så fort när jag är tillsammans med honom.
:( Men vi hade vi jättetrevligt. Mamma och pappa var på en av Sveriges största höstmarknad i söndags som jag inte hann följa med på men dom var ändå lite besvikna. Men sånt är ju extremt mysigt nu när det börjar bli lite kyligare. Höst &  julmarknad. SÅ mysigt!

Nej, nu måste jag börja göra mig iordning om jag inte vill springa i sista sekund, som jag ändå alltid gör! Typiskt mig! Men hoppas ni får en jättetrevlig dag så hörs vi direkt när jag kommer hem!

Kram Angelica

Kommentarer
Postat av: Synne

hejsan.

Den marknaden hade jag gärna varit med på.

Mysigt med jul...

Kramen Synne.

2008-10-06 @ 13:43:29 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Emelie

haha ja visst är hon;:D

2008-10-06 @ 18:00:47 URL/Bloggadress: http://ungmamma15.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback