Bodhi inbjudan



Jag är hemma, hemma ifrån en jätte bra Daniel. Tåget hem gick bra, jag höll på att somna några gånger. Jag satt riktigt bra!  Vet ni vad jag har fått i min mail? - En ibjudan hos Bodhi. Bjuds på champagne och rabatt på kollektionen som dem ska visa. Men det var intima saker och jag känner att jag inte vill gå på det. Men kul att jag fick en inbjudan. Tack Bodhi!

Translation:
I am home, home from a really good Daniel. The train went well, I was going to sleep a few times. I was really good! Do you know what I have received in my mail? - A call by Bodhi. Put on champagne and a discount on collection as it will show. But it was intimate things and I feel I do not want to go on it. But the fun that I got a call. Thanks Bodhi

Kommentarer
Postat av: Synne

Klart du ska gå....

Bara för champagnens skull menar jag.

Kramen Synne.

2008-11-07 @ 10:50:21 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback