Mysig helg

Hej bloggen. Idag har vi varit på ett shoppingcentrum här i Borås. Jag köpte inget eftersom igår var vi på Lager 157 och jag shoppade en del tröjor. Det var ju riktigt billigt där, och mycket kläder. Jag och Daniel fikade också, supermysigt. Vi skulle egentligen gå ut igår, men vi ångrade oss och åkte och köpte chips och var här hemma hos Daniel istället. Supermysigt! Trivs jättebra här. Vet ni vad vi har ätit idag till middag? Pizza. Haha.

Tycker så mycket om dig, Daniel! Daniel åkte och hämtade sin vän på stationen och så passade jag på att blogga. Förövrigt så stannar jag här till torsdag förmodligen.

Älskar er mamma, pappa, Freja & Athena.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Din far

Hejsan grynet

Nu har jag kommit hem.och du är inte hemma!!!!

Vad an detta????

Nåja hoppas ni har det bra.

Mamma hälsar

puss å kram

2008-11-02 @ 21:40:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback