Möte, fika, shopping, storhandling

Hej bloggen. Förlåt för dålig uppdatering då jag har varit på utvecklingsamtal med min söta syster tillsammans med min fina mamma, vilat, fikat med mamma och storhandlat med söta pappa och mamma. Ja, och sen har jag ätit tunnbrödsrulle till middag. Häftig dag va? ;)  Vi har ju shoppat lite på kicks och Lindex idag ja. Glömde nästan!
Och jag älskar att ha storhandlat eftersom då har man massor av gott hemma, eller hur? Jag och alida köpte små buffalowings, som vi ska ha sen. Det är hur gott som helst! Sen ska jag väl se till att jag ska få i mig lite frukt i form av en god fruktsallad. Men min fruktsallad är väl lite tråkigt, det är så när man inte tål äpplen, päron och sånt. Då får det bli apelsin och banan. Dock kan jag ha lite vindruvor, psysalis, men det köpte vi inte hem. Men jag älskar apelsiner.  Ja, juste! Vi köpte pepparkaksdeg- då vi ska baka pepparkakor imorgon, Alida och jag! Min älskade syster. Hon är nästbäst! (Mina föräldrar är bäst)

Imorgon kommer Daniel, wie! Saknar honom faktiskt. Ses ju bara helger, vilket är lite trist. Men då längtar man extra mycket efter dig! Kärlek! Ikväll kommer mitt favorit program ikväll, Hellskitchen.

Skall snart godkänna och svara era kommentarer! Håll er uppdaterade. Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: JUDITH

vet du någon bra film? :)

2008-11-27 @ 19:12:13 URL/Bloggadress: http://judithgrahn.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

sv: åh tacktack!

det gör jag :p

2008-11-27 @ 19:28:52 URL/Bloggadress: http://angos.blogg.se/
Postat av: Synne

Det där lät som en mysdag på nått vis.

Ska göra pepparkaksdeg tänkte jag. Är lite less på på köpepepparkakor och köpedeg. Gör jag egen deg vet jag vad jag får.

Så du är allergiker du med. Jag är pollenallergiker och har en del kryssallergier. Stenfrukter (äpple, päron, persikor osv. Banan och jordgubb och räkor får jag kolik av. Morötter, nötter osv.) Det är inte kul alls. Att man ska vara allergisk mot allt det goda....

Hoppas nu att allt är bra med er. Kul att Daniel kommer idag. Hoppas han har med sig ett lass nya t-shirts hahaha...



Kram till er alla.

Synne.

2008-11-28 @ 04:09:11 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback