vblogg


Kommentarer
Postat av: karro

haha, liten flicka? :p

jag fyller 15 i sommar :)

kram

2008-05-25 @ 00:41:02 URL/Bloggadress: http://thegirlbehind.blogg.se/
Postat av: Anonym

din bror var på trassen ikväll :P

2008-05-25 @ 02:03:04
Postat av: en som vet

de va han inte! för han va med mig och han är fortfarande med mig ^_^

Så du kan ju inte veta vem alexander norman är så ryktet kan inte ha spridit sig så långt! ;)

2008-05-25 @ 04:11:43
Postat av: Alexander NOrman

hmm folk och deras fantasier. Önsketänkande att man var på T igår bara :P själv <så körde jag hårt med sickan, som vanligt..

2008-05-25 @ 15:11:41
Postat av: vendela

haha, tillåt mig att asgarva. jävla fjolla! du har ju för fan inte äns någonting att berätta, vad är meningen med att stå och fjanta sig framför en kamera ?

2008-05-25 @ 18:59:22 URL/Bloggadress: http://vendelala.blogg.se/
Postat av: broder

käften vendela, annars så kör jag upp kuka fan i dig.

Ge fan i att klaga på andras bloggar, visst bloggar finns till för att yttra åsikter etc, men de ger dig inte "förmågan" att trycka ner någon. Även om jag inte är ett stor fan av min systers blogg så tycker jag ändå att hon har rätt till saker som många andra också har. Då tycker jag inte att andra, säger inte bara att det är du, men att folk ska klaga och hålla på att kalla andra för jävla fjolla.



Jag tycker som sagt att en bloggare har rätt till att publicera och uttrycka sig på vilket sätt de vill, och de ska inte några andra ha att göra med, vare sig det är rätt eller fel. kolla bara cockbloggers.blogg.se där så yttrar sig folk lite hur de vill, vilket är skönt dock så kan de ses som kvinnoförnedrande.



Stay in school, be cool.



/ deh br0tHer 4-om an0deher m0ther

2008-05-30 @ 00:19:31
Postat av: Robby

Asså Vendela, sicken fjortis.

Meningen med vblogg är inte att du ska vara nån jävla skådis som har precis allt i huvve och pratar som om man läste direkt från ett papper. En vblogg ska vara spontan.



Du verkar ju iallafall vara spontan på din kommentare om andra som du inte ens känner, lätt och skriva och mena något om någon va? Då personen i fråga inte ens är i närheten. Tror knappast du skulle säga eller ens öppna din äckliga käft om Angelica stod bredvid dig?? Har jag fel? Väx upp blöjjmaja.

2008-06-18 @ 23:21:40 URL/Bloggadress: http://robbywellen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback