Knäppa jag?!

Vet ni vad jag gjorde när jag skulle tvätta bort sminket? Jag tvättar aldrig bort smink med tvål vilket leder till dålig och torr hud. Att ha fräsch hy är för mig väldigt viktigt. Anyway.. när jag jag skulle tvätta bort det svarta av mascarrester så tog jag en tuss med ACETON och svepde "bort" det svarta!!!!! Hur jävla puckad får man bli? Så jag skrek till och blundade med vänster öga för fulla muggar. Mamma kom springande med ögonskölj och sköljde mitt öga om och om igen. Saken är den att jag skulle ha Clarins sminkbortagning och istället tog jag aceton. Herregud! Fyfasen vad det sved.. :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :)

men gud, aj satan! herregud haha :O

2008-05-23 @ 22:48:17 URL/Bloggadress: http://eeeelins.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback