En sleten snarkande gubbe? Nejtack!

Mina två hundar ligger och sover som små stockar. Så söta. Jag är faktiskt också väldigt trött och känner att jag kanske ska gå och lägga mig snart eftersom jag inte har sovit så bra inatt, typiskt! Vad har ni gjort idag? Har ni inte märkt att det har varit fint väder nu flera dagar i sträck? Så skönt. Vi i Sverige behöver det. Jag behöver det. Man blir verkligen mycket gladare av att solen skiner, eller hur?

Sitter och funderar på om det är värt att köpa ett SATS månadskort eftersom då kan jag bara träna helger då jag praktiserar varannan helg och på veckodagarna från 3-23 (ungefär). Då kan jag träna varannan helg bara. Det kanske inte alls är värt det? :S Det är ju inte gratis att träna där. Det kostar en del. Min pappa tränar nästan dagligen där och har gjort det i ca 2 år. Han trivs och tycker att dem har ett bra "utbud" och personalen är bra. Men jag får nog köpa ett träningskort på ett annat ställe. :)

Haha, jag satt och tänkte på vad som irriterar mig. Kom genast på att jag stör mig på folk som sitter och snarkar på tåg. Var med om det när jag skulle hem från praktiken, åh så irriterande! :P. Så sitter man själv trött som en.. jag vet inte vad och vill ha lugn och ro, så sitter det en sleten gubbe och snarkar. *pust* Sen är det jobbigt att sova brevid någon som snarkar HÖGT. Får panik. Jag själv snarkar inte utan jag kan pratar i sömnen.

Vad irriterar er? Finns en mängd olika saker som irriterar mig, more coming up soon!

Translation: ... HA det trodde ni va? Haha ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback