Ni kan äta...SKIT! ;)

image482
Hej!

Hoppas allt är bra! Jag sitter fortfarande med pyjamas för att det är tråkigt väder ute. Vet ni vad jag har gjort? Jag har bakat mintkyssar, mums! Pappa, jag och syster Amanda älskar mintkyssar, riktigt gott faktiskt. Det ska vara mycket choklad på dem. Haha..
Ska ringa Sara snart för jag saknar henne. Ska fråga om hon vill komma och så kan vi ta en lång promenad och bara prata av oss, som vanligt. Vi skulle nog kunna gå en mil och bara prata på. Jag tycker om henne såååååååhär mycket! Föralltid vi!

Synd att man har varit med om så falska vänner många gånger om, men det är bara skit! Förstår inte att sånna människor existerar ens, pathetic! :) Nu vet jag bättre iallafall ni, Hörni! Ät skit! ;)

Tur att man har en laptop när det är sånt här väder! Kisses

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag har skickat ett till mail till dig nu. Men jag vet inte om det har kommit fram ännu?

2008-03-24 @ 19:32:07 URL/Bloggadress: http://denisemichelle.blogg.se
Postat av: Emma

Om det är mig du syftar på baldn annat som ska äta skit, så förstår jag inte hur du orkar!! Jag blir alldeles mållös. Det jag kallar pathetic är när du har varit mist lika falsk själv och sen sitter du och kallar alla andra falska. Asså jag lackar snart! Är så jävla trött på att du trycker ner människor i din blogg hela jävla tiden! Egentligen fattar jag inte ens att jag har orken att skriva det här till dig nu för du kommer säkert ta bort kommentaren ändå. Men lägg av nu, det räcker!

2008-03-24 @ 21:05:38 URL/Bloggadress: http://gaffeln89.blogg.se
Postat av: Susanna

Trodde att i bloggen fick man skriva vad man ville?skit att läsa den då?

2008-03-24 @ 22:07:36
Postat av: Susanna

Trodde att i bloggen fick man skriva vad man ville?skit att läsa den då?

2008-03-24 @ 22:08:15
Postat av: Angelica

Susanna: Kunde inte säga det bättre själv;)!

2008-03-24 @ 22:44:36 URL/Bloggadress: http://anjelique.blogg.se
Postat av: Oskar

Jag tänker verkligen skita i att läsa den...

2008-03-26 @ 20:05:31
Postat av: fia

Har också varit med om en hel del falska typer...trist:S

Vill med ha en laptop:)

2008-04-05 @ 17:15:49 URL/Bloggadress: http://dagarmedfia.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback