Mina vardagsfavoriter

Läppar:
Hydracolor till läpparna, förstorar läpparna en aning. Jag använder nr 37. Sen använder jag försvarets hudsalva som är bra för torra läppar och kommer vara min favorit länge till. En budgetfavorit!
När jag vill ha mycket gloss så använder jag mitt rosa läppglans ifrån Chanel, underbart!

Naglar:
Jag har torra naglar och för att lindra detta använder jag Solar oil som hjälper naglar som har flisat sig! Bra va?
-Nagellack: Jag gillar färgstarka naglar, såsom svarta och blodröda. Även fransk manikyr är sött. Mitt mankikyr sett kommer ifrån märket Trind.

Smink:
Till vardags använder jag knappt mascara, men något jag alltid använder är solpuder. För mycket solpuder är inte snyggt så svep bara lite grann så det ser lagom ut. Mitt solpuder kommer ifrån Clarins.

Hår:
Även mitt hår blir torrt på hösten och vintern. Slitna hårtoppar kan man inte göra något åt förutom att gå och klippa sig. (Jag har frisörskräck) men att använda hårinpackningar skadar inte. Jag tycker om Garnier fructis. Grön och häftig "burk". Gör håret lättborstat utan att tunga ner, perfekt! Använder alltid en produkt som återfuktar hårtopparna som kommer ifrån Lee Stafford

Kropp:
Min mamma gillar lotions och använder dagligen. Lika så jag. Clarins har bra hudlotions. Var och en måste hitta en favorit och som passar sin egen hud.

Ansikte:
Biotherm har bra ansiktskrämer och jag använder även mycket ansiktskrämer ifrån Clarins som passar mig väldigt bra.


image448

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback