Min fräsha drink!

image459Nu sitter jag här en fredag. Jag har bara varit i skolan och även jobbat. Gick väldigt bra men jag är helt slut idag och känner att jag behöver en massage, någon frivillig? Haha.. nä, på jobbet så kan man "köpa" massage för ca 150 kr. (Tror jag att det var). Det kanske jag kan göra någon gång framöver? Skulle uppskattas av hela min kropp och själ.

Skulle ha varit skoj att gå ut men pga av min trötthet så skippades det idag. Vem har sagt att bara för att man är hemma måste man ha tråkigt? På bilden ser ni då min såkallades "drink". Vatten+citron. Haha riktigt festligt eller vad säger ni? Om jag hade haft grenadin (Sirap gjord av granatäpple. Ger färg i drinkar) hemma så hade jag hällt i det i min fräsha drink.

Vad säger ni? Tror ni att min såkallade drink skulle säljas bra på Spy Bar? Det tror nämligen jag! ;). Tror massor av kändisar och annat folk skulle frestas av denna! Om ni är intresserade så kan ni höra av er till mig om ni vil ha en jätteduktig bartender till era fester. Denna drink är jag bäst på, och jag lovar... Ni kommer älska den! Hahaha..


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack! =)

2008-03-15 @ 10:15:41 URL/Bloggadress: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Zandrea

godmorgon!

2008-03-15 @ 10:25:39 URL/Bloggadress: http://Zandrea.blogg.se
Postat av: Maria

nej vara hemma kan vara riktigt trevlig ibland :)

2008-03-15 @ 12:52:35 URL/Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback