Bubbelgumsrosa och en åsikt

Imorgon är det dax för att lära sig kassan på mitt nya jobb, Ica. Fruktansvärt kul och jag är redo till tusen! Jag tycker färgen "bubbelgumsrosa" är sött och har målat ett lagar från Mavala. Mycket sött!
 Vet ni en sak? Jag tycker att ha hål i tungan är fult. Jag tycker inte alls det är sött. Varken snyggt eller fräsht för den delen heller. Min åsikt och jag frågade mamma vad hon tyckte nu och hon håller med med mig. Fy för dessa saker som är mindre snygga. Säkerligen en stor bakterieklump! Nä fy, jag skulle inte ta hål i tungan för flera tusen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha så alla gånger du har sagt att det är skitsnyggt och så till mig så har du bara fejkat?? Aja tack ändå!

2008-03-11 @ 10:48:46 URL/Bloggadress: http://gaffeln89.blogg.se
Postat av: stina

Gör de önt att ta hål i tungan eller näsan ? och hur får man sin mamma att säga ja ?

2009-03-25 @ 17:34:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback