En arg Ange? - Nej jag är glad! :D

När jag fick min nya laptop så höjdes blogglusten väldigt mycket kan jag säga er! Jag tänker ta min blogg och komma ännu högre upp.

Men jag har fått en del elaka kommentarer, och jag väljer att publicera dem för att bara visa eran avundsjuka. Mamma tycker att jag ska ta bort dem. Varför skriver folk jätteelaka saker med hemligt? Är ni så fruktansvärt sorliga i er själva som måste kränka ner på andra? Ni är sånna jag bara skrattar åt och vill ge er en stor loska i ansiktet. Ärligt talat, jag blir så förbannad. Jag skriver INTE för eran skull, utan för min skull. För att jag ska ha ett minne när jag blir äldre, för att jag ska komma ihåg vad jag har gjort och främst för att det är kul.


Nej, jag är glad idag! Inte arg.. Ni är bara sorliga gullisar! Sen har jag också jättesöta/snälla läsare också. Kisses



Kommentarer
Postat av: Tobias

Go morgon säger väl jag :D

2008-06-03 @ 07:22:44 URL/Bloggadress: http://grymtroligperson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback