angry & inbjudan var trevlig

Ost & kex är mums. Vi vart bjudna hos grannen jag och mamma. Lukta på ljus och äta gott.

Varje dag har jag fått en elak kommentar. Varför håller ni på såhär? Försöker ni trycka ner mig och få mig att sluta blogga? (Kommer verkligen inte sluta blogga eftersom jag har skinn på näsan och pass så säker på mig själv) men det stör mig att människor kan bete sig såhär mot andra! Som tur är tar jag inte åt mig på samma sätt som kanske många andra gör. Mår ni så dåligt själva och måste få tycka ner andra på ett sätt som är vidrigt. Ni är vidriga. Tycker ni ska börja på någon sport så erat tragiska liv reser sig upp en aning, och ni får något annat att göra än att sitta och klanka på mig och förmodligen andra bloggare och bli stört feta. Jag blir så ARG! Hur kan man fortsätta om och om igen?

Anyway så är jag glad. Jobbade från 8-15 idag. Det gick bra. Imorgon är det jobb från 9-16.

Mitt liv är som en dans på rosor... Puss!

Kommentarer
Postat av: synne

Helt rätt, ge dig inte.

Dessa personer har inget eget liv.

Jag håller på dig.

Kramen Synne :D

2008-06-18 @ 06:18:08 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Eftersom du gnäller så jävligt om kommentarerna visar du ju tydligt att du tar illa vid dig, så förr eller senare slipper vi dig, så vi kommer fortsätta. =)

2008-06-19 @ 00:02:04
Postat av: också anonym

men SERIÖST är det så jävla svårt att bara låta bli att läsa angelicas blogg om man nu tycker att den är så dålig?! Har kollat in på din (vendela nåt) också och eftersom jag inte gillade den kommer jag aldrig mer slösa tid på den och thats it. Det är ju tydligt att ni inte har något annat att göra eftersom ni finner det så otroligt roande att försöka sabba för andra. låt varandra vara och gå vidare med era liv för fan!

2008-06-21 @ 14:17:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback