Kvällen börjar lida mot sitt slut..

image381Klockan börjar närma sig halv 2 och jag är faktiskt inte så hysteriskt trött. Det beror nog på att jag tar en aning längre sovmorgon.  Haha.. Skolan börjar om några dagar så jag måste vända tillbaka dygnet satt jag orkar med dom där tidiga mornarna klockan 6. Jullovet har flygit förbi i en otrolig fart då för några år sedan kändes julloven längre till skillnad från nu. Handlar allt om att man blir äldre? Har man mer saker att göra nu? Jo självklart har man det..men aa..knäppt!

Det blev ingen pulkaåkning idag, men jag hade en trevlig dag iallafall! Imorgon ska jag in till stan med Sara förmodligen och spana på paperbagwaistkjolen, det är på tiden att jag köper mig den nu som jag har velat haft så länge. Men ibland handlar livet att priotera (efter som man inte kan få allt) och jag har prioterat andra saker före den här snyggakjolen. Men jag känner nu att jag vill ha den. Jag har både läst och hört att den här paperbagwaisten från Monki ska vara rätt så lång och att många har sytt den? Stämmer det? Tror inte jag är någon höjdare på att sy, men om den är för tok för lång så måste jag nog öva upp min talang på att sy och göra det bästa av det möjliga. Om jag inte hittar den på Monki, om det är slut eller helt enkelt utgått så fick jag ett tips av en tjej här i bloggen att hon hade köpt sig kjol på VILA, den var också riktigt snyggt. Men måste nog säga att jag är mer förälskade i kjolen från Monki. Även där gäller det att priotera lite, den från VILA är snäppet billigare än den från Monki. Fick ju inget svar från er vad kjolen kostade på Monki, men hoppas inte för mycket.

Ska köpa mig en rosa dagbok från ordning och reda, jag kan inte skriva ner mina allra hemligheter här i bloggen så har tänkt mig att köpa en rosa dagbok med hänglås därifrån. Tror den kostar runt 250:- Men det kanske är smart att önska mig en sån när jag fyller 19? Hmm..värt att tänka på.

Nej ni, det är skönt att skriva av sig men nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen så jag inte sover bort hela dagen imorgon. =) Sov så jätte gott och dröm sött!

Puss&kram Angelica


Kommentarer
Postat av: Miqis

svar: ok, :) vilken är din favorit film?

2008-01-04 @ 10:13:12 URL/Bloggadress: http://miqis.blogg.se
Postat av: Amanda

Dagbok är alltid kul att ha! =)

2008-01-04 @ 11:04:21 URL/Bloggadress: http://shoppingbloggen.com
Postat av: karolina (:

svar; jaa visst, äre (:

2008-01-04 @ 20:21:06 URL/Bloggadress: http://karoliwna.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback