Min underbara vän!

Min underbara vän Sara Larsson! Även hon har en blogg. Hon är väldigt öppen av sig så ni kommer säkert få reda på massor av våra hemligheter. Jaha, vem är Sara då? Hon är en jättesöt tjej som jag lärde känna när jag började på gymnasiumet. Hon och jag har massor av planer nu efter studenten, så hennes blogg kommer nog även handla om det. Jag tycker verkligen om henne eftersom hon är så ärlig och en väldigt underbar människa. Hon ligger mig nära hjärtat och så kommer det förbli. Våran humor är så skoj så ni kan inte mer än att tycka om oss!

Men ni kan iallafall läsa hennes blogg och här kan ni klicka er in på den!

Jag älskar dig vännen! Finns alltid där för dig hjärtat!

image442

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Ja, det är det!

2008-02-28 @ 22:13:52 URL/Bloggadress: http://scar.blogg.se
Postat av: Malin

svar: aha, okej.. då kan jag tänka mig att det är gott :D

2008-03-02 @ 19:39:34 URL/Bloggadress: http://xholman.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback