Jag kommer gå långt med mitt liv..

Godkväll girls & boys!

Imorgon är det skola. Även fast jag inte är helt 100% frisk ännu så måste jag gå för att annars kommer jag ligga 1 km efter. Och det är inte bra eller hur? Jag har en sådan otrolig längtan till sommarn. Jag måste få jobbet på Ica, jag måste! Så vi kan åka ut och resa efter studenten. Var tänkt att jag skulle söka in till KTH nu, men kanske ska vänta några månader? Jag måste ju resa lite efter studenten och inte börja plugga direkt?! Eller?
Allt känns så bra när jag pratar om min framtid. Jag vet att jag kommer lyckas, jag kommer bli något som jag vill och... aa, allt kommer bli perfekt! Jag kommer gå längre än vad många av er alla kommer. :). 

" Att någons individs vrede går ut över dig bara för avund, kolla högt och le. Tänk: Hon vill vara som dig, ers nåd"
Jag är så glad, en glädje sprids i kroppen.

Sara Larsson, jag älskar dig jätte mycket! You're my rockgirl! Vi kommer gå långt tillsammans du & jag.

Wow, kan spegla mig i datorn, snygg är jag. Haha.. Kram!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback