Smoothie & champagnesallad

Åh vad varmt det är här inne hos oss nu! Brasan brinner för fullt och diskmaskinen går runt och runt. Jag tror jag smälter snart, det är så varmt! Men innan svalkade jag med en jättegod smoothie jag gjorde som bestod utav; Frysta jordgubbar, mjölk, vanlig vaniljglass, lite hallon brämhults-juice och lite florsocker, och det blev faktiskt jätte gott. Tänkte först göra den med vanlig yogurt, men det hade vi inte hemma så jag tog glass istället och funkade utmärkt det också! ;)
Och till middag blev det kött med bakpotatis och champagnesallad, mums vad gott! Champagne salladen pappa gjorde var god. Och till lunch så blev det en köttfärs foccacia på ett fik, vet inte hur många gånger jag har ätit deras foccacia.

Nu är det väl snart dax för refrängen då jag jobbar i morgonbitti. Hoppas ni sover gott och får en bra start på dagen imorgon, så hörs vi!





Förlåt för att jag inte har svarat på era kommentarer. Har ca 5 sidor som jag inte ens har godkänt. Förlåt och det skall göras i morgon! Gud, såhär dåligt får man ju bara inte bli! :)

Nu;godnatt!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback