Jag har jobb som vill ha mig!

När jag och mamma var ute med hundarna så kom vi in på det här med arbete/jobb. Vi pratade om hur konstigt det är då vissa får hur många jobb"godkännande" som helst medans vissa får springa på flera olika arbetsintervjuver som helst och ändå inte får något jobb. Jag har verkligen haft tur med jobb. Lämnade in ett CV på Ica, blev uppringde några dagar senare och fick komma på intervjuv (som gick väldigt bra) sen så ringde Katarina och sa att dem gärna ville ha mig på jobbet. Har även ett annat jobb (som har jag jobbat lite extra på, vid sidan om) som ringer ofta och tjatar att dem vill ha mig där, ibland svarar jag inte ens för att det blir för tjatigt! Det är lite konstigt då vissa människor springer VERKLIGEN runt på många intervjuver och inget napp alls. Jag är ju förjäkligt bra alltså! ;)

Hörs snart!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback