I am crying completed

Godmorgon.

Det är så mycket som jag har på mina tankar just nu. Jag hade inte svårt att somna, utan jag somnade lite ledsen och tänkandes. Jag är människa jag med, jag kan också vara ledsen. Det jag log och tänkte på var att det är så många som värderar mycket annat än sin familj. Det spelar ingen roll vad det nu än är, men min familj går alltid först. Men så har jag alltid tyckt, och det skrämmer mig att en syskon verkar inte tycka samma, eftersom vi är uppfostrade precis på samma sätt. Vad gick fel? Varför har den andra åsikter?
Det handlar inte om att man ska vara hemma dynget runt och sitta och glo, absolut inte. Man kan tex komma hem ensam och inte umgås med en kompis/vad det nu är dynget runt. Man kan komma hem ensam från skolan och fråga vad sin mamma vill ha hjälp med, kanske hjälpa till med maten och bara umgås med sin familj. Men i nuläget är det så att man går upp till skolan, kommer hem, äter middag här BARA om den andra får äta här hemma också, annars skiter jag i det och äter någonannanstanns, åker iväg hem till den andra och sedan klockan 22.00 kommer hem och sover. Samma sak händer varje dag. Vart vill du ha din familj egentligen? Vill du ens ha en familj? Sorligt att du inte kan vara ensam med din familj utan att alltid ha någon med dig. Det är sorligt. Och det mest sorliga är att du skiter i att mamma vill ha hjälp, det är det värsta!

Jag älskar dig mamma! Hur mycket som helst! Jag kommer alltid vara här iallafall!



Världen bästa mamma är du, och jag menar det verkligen. Du är så otroligt stark! Tror inte du inser det själv<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: Haha, det kan man inte säga om mig! Jenny i köket=katastrof. Vilket är ditt finaste "matminne"?:)

2008-12-04 @ 14:41:15 URL/Bloggadress: http://j3nu.blogg.se/
Postat av: Julia

går ni med dom skorna ute nu? Herregud va kallt

2008-12-04 @ 15:43:40 URL/Bloggadress: http://jsomijulia.se
Postat av: Fundersam?

man har ett val i livet.. att starta ett eget liv eller leva någons annan...



håller helt med att man ska värna om sina föräldrar! inget snack om saken.. men det finns andra saker här i livet..

2008-12-09 @ 20:58:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback