Dan före doppare dan

Godkväll! Har precis kommit ur duschen, jag har varit en jobbmänniksa ikväll och jobbat. Duktiga jag! Kan ni förstå att det är julafton imorgon?! Jag har faktiskt inte så mycket julkänsla, det kanske kommer i natt/imorgon? Jag minns när jag var mindre då jag alltid var lite små pirrig dagen innan och hade jämt julkänsla. Man längtade tills man skulle få det där jättespännande morgonpaket som alltid låg i julstrumpan som hängde på dörren till mitt rum. Men jag är faktiskt lite pirrig på vad jag ska få;) Att jag aldrig växer ifrån lilla jag! Hehe. 
 Varför försvinner alltid den hära extrema julkänslan? Antagligen är det för att man blir äldre, men hur kul skulle det inte vara att få fortfarande ha den här myskänslan! Jag är iallafall klar med mina julklappar, som tur är!

Imorgon är det iallafall julfrukost och massa myskärlek med min underbara familj. Hoppas ni alla är rädda om det viktigaste, eran familj!



                                                          Godjul på er alla där ute!



 


Kommentarer
Postat av: johanna

God Jul! :)

2008-12-24 @ 02:04:15 URL/Bloggadress: http://jossehannaa.blogg.se/
Postat av: Stéphanie

God Jul gumman!

Hoppas du får en underbar dag och hälsa familjen

Puss Stéphie

2008-12-24 @ 08:37:29 URL/Bloggadress: http://stephiiies.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback